Serwis prezentuje ofertę firmy abc SoftMAR, która obejmuje:
- informatyczną obsługę firm zawierającą kompleksowe usługi informatyczne i sprzęt, naprawę programów magazynowo-handlowych opartych o Microsoft SQL jak Subiekt czy Optima.
- systemy komputerowe i serwery IBM i HP oraz oprogramowanie Microsoft.
- kasy i drukarki fiskalne Posnet, Innova i Elzab.
- oprogramowanie handlowe, magazynowe, finansowo-księgowe oraz kadrowo-płacowe InsERT, Streamsoft i Comarch.
- zabezpieczenie antywirusowe G Data i ESET.
- sklep online a w nim produkty dostępne od ręki lub wysyłka tego samego dnia.
- dystrybucję InsERT (Subiekt, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant GT i inne) w najlepszych cenach.
- realizacje wizytówki firmy – strony WWW oparte o Joomla, WordPress i OsCommerce wraz ze sklepem internetowym połączonym z systemem handlowo-magazynowym.
- szkolenia z systemów magazynowych, handlowych, księgowych i kadrowych.
- centralizację oddziałowych magazynów w jeden system informatyczny (VPN, zdalny pulpit).
- kompletne systemy nadzoru w oparciu o kamery TV przemysłowej – monitoring przez internet.
Firma Softmar sprzedaje takie programy informatyczne jak:
I o wiele więcej artykułów, znajdzie się wszystko co potrzeba.
Co firma Softmar pisze na temat CRMa i sklepu internetowego ?
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) – system informacyjny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
– marketingu,
– sprzedaży,
– obsługi klienta,
– zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
– interaktywny,
– operacyjny,
– analityczny.
Pierwszy rodzaj systemu CRM ma zapewnić realizację pierwszego z wymienionych w poprzednim punkcie celów, tj. uniezależnienia standardu obsługi klienta od kanału komunikacji. Za dwa następne zadania, tj. gromadzenie i udostępnianie informacji o kliencie i produktach, odpowiada CRM typu operacyjnego, a za ostatnie, czyli analizę klientów i ich zachowań – CRM typu analitycznego.
CRM interaktywny jest określany też jako CRM komunikacji (contact center). Jego zadaniem jest obsłużenie wszystkich możliwych kanałów kontaktu klienta z organizacją. Systemy contact center rozwinęły się z systemów call center (tzw. telefoniczne centra obsługi).
Zadaniem CRM operacyjnego jest gromadzenie i udostępnianie wszystkich możliwych informacji o kliencie, które umożliwiają jego wszechstronną i pełną obsługę. Systemy te określane są często jako systemy typu front office i obejmują trzy grupy funkcjonalności, ukierunkowane odpowiednio na marketing, sprzedaż i wsparcie techniczne. Odpowiadają one kolejnym etapom pracy z klientem, czyli jego pozyskaniu, zrealizowaniu sprzedaży i dbaniu o utrzymanie. Zadaniem systemu CRM typu operacyjnego jest również automatyzacja zadań, wchodzących w skład powyższych grup interakcji z klientem:
Zadaniem analitycznych systemów CRM jest dokonywanie wszechstronnych analiz danych o klientach, takich jak np.: wielowymiarowa segmentacja klientów, analiza wartości klientów, analiza lojalności, analiza koszykowa. Wykorzystywane są przy tym techniki eksploracji danych, pochodzących z różnych źródeł. Wykrywane są przez to wzorce i korelacje pomiędzy zgromadzonymi informacjami. Wyniki tych analiz wykorzystywane są w automatyzacji zadań operacyjnych systemów CRM. Przekazywane są one również do kadry menadżerskiej przedsiębiorstwa, pozwalając im na podejmowanie dokładniejszych decyzji, które odnoszą się do sprzedaży i marketingu. Dzięki temu poprawia się jakość oferowanych towarów i usług. Poza tym strategie ich dystrybucji mogą zostać dostosowane do potencjalnych gustów i preferencji klientów.
odnośniki: